Kliknutím zavřít
Kliknutím zavřít
Reklama

FAQ - otázky a odpovědi

Zde naleznete odpovědi na otázky, které by jste nám chtěli pravděpodobně položit při nákupu v tomto obchodu. Nenajdete-li zde odpověď právě na tu Vaši otázku kontaktujte nás na telefonu 728991247

▶ Jak je to s kvalitou nabízených produktů?
Všechny produkty, které neleznete v tomto obchodě jsou deklarovány svými výrobci nebo dovozci jako produkty vysoké kvality, které jsou po všech stránkách v souladu s platnými normami a zákony ČR a EU.

▶ Kde jsme čerpali informace uvedené v tomto obchodu, a do jaké míry se jimi můžete řídit?
Veškeré informace uvedené v tomto internetovém obchodu jsou informace převzaté od dodavatelů jednotlivých produktů a jsou k používání tak jak jsou bez jakýchkoli záruk. Provozovatel provozuje tento internetový obchod, jakož i uvádí informace na tomto webu v dobré víře o jejich pravdivosti a aktuálnosti, nicméně za toto neručí. Veškeré používání tohoto webu, či informací je pouze a jen na vaši vlastní zodpovědnost a nebezpečí, provozovatel se tímto vzdává veškeré zodpovědnosti za možnou způsobenou újmu či škody, které by tímto mohly vzniknout.

Důležité upozornění pro prodej produktů, které se týkají vašeho zdraví - pomocí doplňků stravy a vitamínů nikdy nanahrazujte léky, které pravidelně užíváte! Informace na serveru nejsou odbornou lékařskou učebnicí, informace, které obsahuje, mají všeobecný charakter, čerpali jsme je z informačních materiálů výrobců nebo dovozců a nevztahují se specificky k jednotlivým osobám. Naše firma nemůže zodpovídat za případné nepříznivé reakce při používání výrobků. Nepokoušejte se stanovit sami diagnózu ani začínat samoléčbu, pokud se předem neporadíte s lékařem.

▶ Objednal jsem si zboží, ale má jiný obal, i když obsah je správný...?
Ano, obrázky u všech výrobků, které nabízíme jsou pouze informativní. Stane se, že výrobce daného produktu změní v průběhu distribuce obal výrobku, což nemůžeme předem nijak ovlivnit. Jinak garantujeme, že zboží, které Vám dodáme je co do obsahu shodné s Vaší objednávkou.

▶ Objednal jsem si více položek zboží, ale jedna položka chybí, přestože jsem ji zaplatil...?
V tomto případě Vám bude chybějící položka zaslána neprodleně po doplnění skladu v souladu s obchodními podmínkami

▶ S objednaným zbožím jsem získal slevovou kartu s kódem..., ale já chtěl zůstat v anonymitě...? Chci si objednávat pravidelně, mohu získat nějaké slevy?
Kód uvedený na slevové kartě je zcela anonymní a neváže se k Vaší osobě. Může jej použít kdokoliv komu jej sdělíte. Kód určuje jestli získáte procentuelní slevu na celkový nákup nebo pevnou slevu, případně dárek.
U některých druhů zboží nabízíme vícebalení za výhodnější cenu nebo můžete nalézt žádané zboží v některém z akčních balíčků. Zvýhodněná balení nebo akční balíčky jsou přístupné přímo u jednotlivých produktů pod záložkou související zboží.

▶ Jsou k výsledné ceně zboží připočítávány nějaké poplatky?
Ano k celkové ceně objednaného zboží je účtováno poštovné a balné dle obchodních podmínek. Zpravidla při překročení určité hodnoty nákupu provozovatel obchodu tyto poplatky neúčtuje. Výše poplatků, příp. hranice, kdy již poštovné a balné není účtováno je patrná při dokončování objednávky přes košík obchodu. Objednáváte-li telefonicky, emailem nebo přes Skype vyžádejte si tyto informace od operátora.

▶ Jak rychle zboží dostanu?
Objednávky vyřizujeme ihned a expedujeme také v závislosti na tom, je-li zboží na skladě nebo ne. Informaci o tom, zda je zboží na skladě nebo ne najdete u každé položky zboží. Ve většině případů je zboží ve správných rukou již za několika dnů. Ve výjimečných případech se může stát, že odešleme zásilku nekompletní. V tomto případě zasíláme zbývající zboží neprodleně po doplnění skladu na naše náklady. Ve výjimečných případech se také může stát, že zboží na skladu právě došlo a proto se může dodací lhůta prodloužit. V tomto případě Vás budeme informovat dopisem nebo elektronicky uvedete-li při Vaší objednávce email nebo telefonem uvedete-li při Vaší objednávce telefon.
Při větších objednávkách (zpravidla pro organizace, školy nebo firmy) Vám můžeme zboží přivézt firemní dopravou, případně přepravní službou.

▶ Moji zásilku od Vás uložili na poště. Do jaké doby ji musím vyzvednout?
Zásilku uloženou na poště musíte vyzvednout zpravidla do 14 dní. Zásilky zasílané obchodním balíkem jsou uloženy 7 dní. Přesný termín, do kdy si máte zásilku vyzvednout naleznete na oznámení z pošty. Pokud jste si nechal/a poslat zboží na poste restante musíte se sám zajímat a osobně na poštu dojít a z vlastní iniciativy vyzvednout.

▶ Jak svůj nákup zaplatím?
Můžete zaplatit dobírkou při doručení zásilky. Platba dobírkou je možná pouze při objednávkách zasílaných uvnitř České republiky nebo na Slovensko.
Další možností je platba předem nebo platba přes platební rozhraní RaiffeisenBank a.s.. Objednané zboží, které chcete zaslat do jiných zemí musíte zaplatit předem bankovním převodem nebo přes podporovanou elektronickou peněženku.
Je-li objednavatelem organizace, např. škola je možná platba na fakturu, tzn. že spolu se zbožím je dodána faktura s obvyklou nebo dohodnutou dobou splatnosti. Pokud chcete využít možnosti platit po dodání zboží na fakturu, odešlete nám objednávku mailem - viz kontakty.

▶ Chtěl bych zaplatit předem z banky v České republice. Jde to?
1) V případě, že budete platit za zboží předem z banky v České republice zvolte v závěru Vašeho nákupu možnost platba předem a postupujte dále podle pokynů. Nezapomeňte si údaje jako např. číslo účtu, variabilní symbol po odeslání objednávky opsat nebo vytisknout nebo si tyto údaje nechat automaticky poslat zaslat na Váš e-mail. Zboží potom obdržíte neprodleně po připsání částky na náš účet.
2) Druhou možností platby předem je využít platební internetové rozhraní Raiffeisenbank (pokud máte účet v RaiffeisenBank), kde jste po odeslání Vaší objednávky přesměrováni na platební rozhraní RaiffeisenBank. Máte-li účet v RaiffeisenBank nebude Vám další postup činit problémy. O připsání částky na náš účet se dozvíme neprodleně a přistoupíme k vyřízení vaší objednávky.
3) Jste-li majiteli elektronické peněženky, která je v tomto obchodě podporována můžete zaslat peníze předem pomocí platebního rozhraní dané platební peněženky. O připsání částky na náš účet se dozvíme následně a přistoupíme k vyřízení vaší objednávky.

▶ Chtěl bych zaplatit předem z banky mimo Českou republiku. Jde to?
1) V případě, že budete platit za zboží předem z banky mimo Českou republiku zvolte v závěru Vašeho nákupu možnost platba předem a postupujte dále. V dalším kroku věnujte pozornost údajům pro platbu ze zahraničí! Je nutné dodržet všechny vypsané údaje. Nezapomeňte si údaje jako např. číslo účtu, variabilní symbol po odeslání objednávky opsat nebo vytisknout nebo si tyto údaje nechat automaticky poslat zaslat na Váš e-mail. Zboží potom obdržíte neprodleně po připsání částky na náš účet.
2) Jste-li majiteli nějaké elektronické peněženky, např. Moneybookers můžete zaslat peníze předem ze své elektronické peněženky do elektronické peněženky Moneybookers provozovatele obchod.

▶ Mohu platit kartou?
Ne. V našem obchodě nepodporujeme platbu kartou. Můžete platit přes Moneybookers, kde si můžete Vaši kartu zaregistrovat a bezpečně platit, aniž by jste nám sdělovali číslo karty.

▶ Ve vašem obchodě jsem nalezl, že k některým produktům získám dárky?
Ano, k některým položkám zboží jsou nabízeny různé bonusy nebo dárky. Příslušné informace jsou většinou umístěny u konkrétního produktu. Těmito informacemi je potřeba se řídit. Někdy je také potřeba příslušný dárek vložit do nákupního košíku. Při vyčerpání možností provozovatele obchodu přibalit určitý dárek je možné poskytnout zákazníkovi jiný kvalitativně podobný dárek, příp. poskytnot slevu z cny zboží.

▶ moje objednávka přesáhla 1500Kč - podle reklamního banneru jsem měl k objednávce získat vitamíny zdarma...
Ano, vaše objednávka sice přesáhla mez pro přidání dárku, ale vy jste dárek do košíku nevložil. Dárek je sice zdarma, ale i tak je nutné jej do košíku vložit. Nezapomínejte tedy ověřit si na jaké dárky máte případně nárok, zpětně dárky, bonusy atd. nedoposíláme.